wizja
THE GROUP - wizja

wszystko zostaje w rodzinie

bazujemy na zaufaniu

Prof. Carlo Doglioni Majer

President and CEO, Rhea Vendors Group S.p.A.

wizja


firma rodzinna

Ponad 50 lat obecności na rynku vendingowym nauczyło Rheavendors, że sprzedaż automatyczna to więcej niż tylko transakcja. Najważniejsze jest zaufanie. Postęp technologiczny i ekonomiczny nie zmieniły tego podejścia. Klarowność tej wizji w dużej mierze spowodowana jest tym, że w przeciwieństwie do konkurentów będących pod władzą międzynarodowych koncernów Rheavendors zawsze była firmą rodzinną. Nasi klienci mogą liczyć na ciągłość wizji, którą Aldo Majer przekazał swojemu synowi Carlo – prezesowi i właścicielowi firmy, jak również mieć pewność, że odpowiedzialność za jakość produktów i dbałość o szczegóły spoczywa na pracownikach Rheavendors, od tych w oddziałach na całym świecie do techników w fabryce. Podczas kiedy korporacje traktują jednostki jako część human recources, my lubimy nazywać siebie rodziną. 

prosta zasada

Technologiczne , handlowe i logistyczne zawiłości biznesu vendingowego są niezliczone a my sami przyczyniamy się do tego tworzeniem coraz to nowych konceptów czy skomplikowanych receptur napoi. W Rheavendors jednak wiemy, że sprowadza się to do jednej prostej zasady: użytkownik oczekuje szybkiego i łatwego kontaktu z niezawodną maszyną w celu uzyskania kawy czy przekąski. Misją Rheavendors jest by tak się działo.
Proste.

know-how

Technicznie rzecz biorąc know-how to własność intelektualna, coś co musi być chronione. Po to właśnie są patenty, i chociaż Rheavendors posiada ich wiele, nasz know-how nie jest ulokowany w wynalazkach. Wolimy myśleć o nim jak o dziedzictwie moralnym, które nie musi być strzeżone, ale udostępniane i przekazywane. Know-how jest zbiorową wiedzą i umiejętnościami naszych pracowników. Najbardziej wiarygodną miarą jest fakt, że średnia długość pracy w Rheavendors to 13,5 roku. 
Jednakże know-how to przede wszystkim nasza wyobraźnia, którą zawsze kultywowaliśmy, począwszy od zmiany biznesu odlewniczego w vendingowy przez Aldo Majera 50 lat temu. Od tamtej pory staramy się wyobrazić sobie co będzie dalej, poszerzając horyzonty dotyczące branży, jak również swoje własne. 

zrównoważony rozwój

Kwestie problemów środowiskowych w firmie rodzinnej mają naturalną skłonność do ewoluowania w perspektywie długoterminowej. Wizja oraz wartości powodują w tej sytuacji holistyczne podejście do środowiska, postrzegane nie tylko w kontekście natury, ale również człowieka. W celu zachowania i poprawy środowiska naturalnego, działalność społeczna i kulturalna jest podstawowym warunkiem osiągnięcia prawdziwej stabilności.