obsługa klienta

obsługa klienta

długotrwały związek


Pracownicy obsługi klienta Rheavendors są uwrażliwieni na znaczące różnice technicznej kompatybilności, praktykę biznesową czy obyczaje kulturowe naszych międzynarodowych klientów. Problemy przy instalacji, awariach czy aktualizacjach oprogramowania są przekazywane do naszego zespołu, który zapewnia szybkie i profesjonalne wsparcie, aby nawet najbardziej skomplikowana sytuacja została efektywnie rozwiązana. 

Komunikacja jest kluczem, więc reagujemy natychmiast telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej czy faksu.

Aby zniwelować wszelkie problemy pracownicy obsługi klienta, dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, są w stanie skonfigurować automat bezpośrednio do potrzeb odbiorcy. Zapewniamy również jednodniowe szkolenie w siedzibie naszej firmy, co skutkuje tym, że nasi klienci są profesjonalnie przygotowani do pracy z maszyną. W razie pytań lub wątpliwości służymy również pomocą telefoniczną oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.